פעולות להנעת הרכב:
1. נאתר את הקטבים של המצבר.
2. החיבור חייב להיות כבל אדום לפלוס כבל שחור למינוס.הכבל הפלוס זה אמור להיות בצורה כזאת + קודם נחבר את הכבלים לרכב התקין בצורה של פלוס לפלוס,ואחרי זה את הפלוס לרכב הפסול.
3. נחבר את הכבל השחור(המינוס) לרכב התקין.ואחר כך לרכב התקול,במקרה ולא מוצאים את המינוס של הרכב נחבר את המינוס לבודי(לגוף) של הרכב.
4. נקיש את הקוד ברכב,ולאחר מכן נניע את הרכב.
5. נשאיר את הרכב מונע למשך 3 דקות שהמצבר יטען ואז ננתק את הכבלים,קודם את הכבל פלוס ולאחר מכן את הכבל מינוס של הרכב,ונעשה נסיעה של 20 דקות לטעינה של המצבר במקרה ואחרי 20 דקות שעשינו נסיעה עם הרכב. והרכב שוב עושה בעיות ולא מניע נשאל את עצמנו מספר שאלות:
1. מתי הנענו את הרכב פעם אחרונה? במקרה והנענו את הרכב לאחרונה סביר להניח שהמצבר שלנו כבר התעייף, והוא לא יחזור להטעין את עצמו.
אם למשל לא הנענו את הרכב זמן יחסית הרבה זמן לא הנענו אותו אז הסבירות יותר גבוהה שהוא יטען ויחזור למצב התיקני שלו ונוכל להמשיך להנות מהמצבר שלנו.
2. מתי החלפנו את המצבר פעם אחרונה?
זמן איכות של מצבר לרכב בנזין הוא בין 3 שנים ל-4 שנים,אם עבר זמן זה.סביר להניח שהגיע הזמן להחליף את המצבר ברכב שלנו.
#מאמר זה הוא המלצה. ואינו פותר התיעצות מכונאי רכב
יש לכם חשש קצת שהמצבר עדין תקין/גמור. מוזמנים לעבור אצלנו באחד מסניפי רשת אס או אס מצברים.
לבדיקת מצבר וטעינה ללא עלות!